
ВЗАЄМОДІЯ З СПЕЦІАЛІСТАМИ
План роботи
засідань “Клубу однодумців”
Керівник :Король К.М.Шкіндер О.Є.
Засідання 1
Тема : У чому мудрість батьківської любові
Завдання : Поглибити знання батьків про емоційний світ дитини, способи вираження любові до неї. Продовжувати вчити формувати духовно багату , цілісну особистість дитини , подаючи власний приклад.
План
1. Вправа « Знайомство»
2. У чому мудрість батьківської любові . – ( консультація – Радчук А.Ф.)
3. Перегляд відеосюжету « Що таке щаслива сім’я»
4. Пам’ятка для батьків
Засідання 2
Тема : « Виховання дітей в праці»
Завдання: ознайомити батьків із програмовими вимогами трудового виховання дошкільників. Надати практичну допомогу у залученні дітей до суспільно- корисної праці, разом з батьками формувати у дітей постійну потребу в діяльності, інтерес до праці та результатів трудових дій. Виховувати етику та культуру праці.
План
1. Вправа « Знайомство з батьками»
2. Трудове навчання – складова частина всебічного розвитку дошкільника – ( презентація – Радчук А.Ф.)
3. Конструктивний діалог з батьками про організацію дитячої праці в закладі та вдома
4. Відеоперегляд праці у природі
5. Пам’ятка для батьків.
ПЛАН
Творчої лабораторії для ГКТ
Керівник :Сойко Лариса Сергіївна
Засідання І Листопад
Тема: Організація навчально – розливальної та корекційно – відновлювальної роботи в ГКТ.
1. Працетерапія як метод роботи по вихованню трудових навиків дітей з особливими потребами
доповідь Сойко Л.С.
2. Праця в природі методи та прийоми роботи з дітьми з особливими потребами
інформація Яковлева Ж.В.
3. Що потрібно знати, щоб організувати навчально розливальну та
корекційно—відновлювальну роботу в ГКТ
Диспут педагогів ГКТ
4. Відеоперегляд працетерапії в ГКТ.
педагоги ГКТ № 2,3
Засідання IIКвітень
Тема: Фізкультурно – оздоровча, та реабілітаційна робота в ГКТ
1. Методи побудови занять з фізичної культури
доповідь Гаврілова Н.М.
2. Поєднання арт- терапевтичних здоров’язбережувальних методик в корекційно – розливальній та реабілітаційній роботі .
диспут педагогів ГКТ
3. Відеоперегляд фізкультурно реабілітаційного заняття з використанням здоров’язбережувальних технологій в ГКТ.
ГКТ № 2,3