Методична скарбничка

rainbow

„БУДЬ ОБЕРЕЖНИМ”

 

 

„Будь обережним”

конспект заняття з ОБЖД

ІІ мол. група

 

Завдання: нагадати дітям про те, що деякі дорослі можуть бути небезпечними, про неспівпадання приємної зовнішності , голосу з добрими намірами дорослих. Вчити дітей вміти сказати іншим дітям, які хочуть втягнути її у небезпечну ситуацію. Виховувати обережність у поведінці з іншими.

Словник :лихо, ображати , незнайомий

Матеріал :лялька – бабуся (з лялькового театру), іграшковий будиночок, козеня, іграшки, м’яч.

Методичні прийоми :зустріч з бабусею, котра шукає Колобка, бесіда, розповідь вихователя, дітей, розмова з козенятком, розповідь про Івасика – Телесика, гра „Можна – не можна”.

                                            Хід заняття

Діти заходять в групу, сідають на стільці. В двері хтось стукає. Це прийшла бабуся, вона плаче :

В – Що сталося, бабусю? Ви когось шукаєте?

Б – Так, сталося лихо! Я шукаю Колобочка, я дуже на нього сердита.

В – Діти, чому бабуся сердита на колобочка ?

Д – (Бо колобок не слухняний, він утік з дому).

В – Малята, подумайте, з дому можна втікати? Ні!

В – Правильно, не можна. Але піти гуляти далеко можна тільки з мамою чи з татом, бабусею чи дідусем.

Б – Я не знаю, де мені мого Колобка шукати. Він же навіть не сказав куди він йде (плаче).

В – Бачите діти, як неправильно поступив Колобок! Коли ви кудись йдете, треба завжди сказати татові чи мамі, щоб вони не хвилювались, а Колобок цього не зробив.

Б – Ой-йо-ой! Мій Колобок такий рум’яний, такий смачний. Якби він когось злого та поганого не зустрів у дорозі, щоб його ніхто не з’їв.

В – Бабусю, не хвилюйтесь, наші діти знають цю казочку. Вони розкажуть Вам кого зустрів колобок. -  Діти  кого зустрів Колобок у дорозі?

Д – ( Зайчика, Вовка, Ведмедя, Лисичку)

В – Ці звірята ображали Колобка, робили йому щось погане?

Д – (Зайчик, Вовк, Ведмідь – ні, а Лисичка його з’їла)

В – Бачите, діти, яке лихо сталося з Колобком. Тож запам’ятайте : самим, без дозволу дорослих ніколи не можна йти з дому. А ви бабусю не журіться, спечіть собі іншого Колобка.

Б – Добре малята, я так і зроблю. До побачення .

( На столі іграшковий будиночок. В ньому маленьке козеня. Воно співає сумну пісеньку). Діти  підходять до столу, слухають.

К – Я маленьке козенятко  і порожня моя хатка. Тут нема моїх братів, бо усіх їх вовк поїв.

В – Діти  мені здається, що в цього козенятки сталося якесь горе? - давайте запитаємо (діти питають).

Козенятко розповідає, що у хатинку зайшов вовк і поїв усів козенят.

В – А хіба ж тобі мама не наказувала двері нікому не відкривати, в хатинку нікого не пускати?

К – Наказувала, та я не послухав. Вовк тоненьким голоском заспівав, а я думав, що це мама та й відчинив.

В – Козенятко, не хвилюйся, зараз прийде твоя мама, вона допоможе визволить козенят від вовка. Бачите малята, що сталося з козенятами. Тож добре запам’ятайте : нікому чужому двері не можна відчиняти, в квартиру незнайомих пускати не можна.

- Діти, я ще знаю одну казочку про хлопчика Івасика-Телесика. З ним також сталось таке лихо. Він був неуважний. Переплутав свою маму з бабою Ягою. Коли баба Яга його покликала, він думав, що це його мама і підпливи на човнику до неї баба Яга його забрала і хотіла з’їсти.

 Ви діти так не робіть. Коли вас якісь чужі незнайомі люди кличуть з собою, ви ніколи з ними не йдіть. Адже тоді мама буде шукати вас, і дуже хвилюватиметься.

-         Я бачу ви все зрозуміли. А тепер час погратися.

Гра „ Можна – неможна” (з м’ячем)   

(Можна) треба

гуляти тільки біля свого будинку

повідомляти маму куди йдеш

гуляти далеко від дому тільки з дорослими

захищати менших, слабших

(Неможна)

утікати з дому

відкривати двері чужим людям

розмовляти з чужими людьми

сідати у машину до незнайомих

залишати менших сестричок чи братиків без нагляду

утікати з садочка

 

Ми піклуємося про найдорожче для вас

gallery contact